ایران دانلود
دانلود ، کلیپ ، موبایل ، آموزش و هر چیزی که شما بخواهید !

بازدید : مرتبه
تاريخ : چهار شنبه 18 خرداد 1390برچسب:,
Steganos Safe 12.0.3.9584 نرم افزاری است بسیار قدرتمند و حرفه ای که همانند یک گاوصندوق دربسته با امنیت بسیار بالا عمل کرده و از اطلاعات مخفی ، محرمانه و خصوصی شما به طور کامل محافظت می کند. کافیست که اطلاعات مورد نظر خود را به درون این گاوصندوق بسیار ایمن انتقال دهید و خیال خود را برای همیشه راحت کنید. اما شاید این سوال پیش بیاید که اطلاعات در کجا ذخیره می شوند و دسترسی به آن ها چگونه خواهد بود ؟ جواب سوال شما بسیار واضح است. این برنامه تمامی اطلاعات شما را در یک فایل رمز گذاری شده نگه داری می کند. این فایل که توسط برنامه ساخته می شود بستگی به سایز اطلاعات شما قابل تغییر است. به عنوان مثال شما می خواهید یک گاو صندوق ایمن برای عکس های خانوادگی خود که دارای حجم ۵۰۰ مگابایت هستند ایجاد کنید. کافیست که در درون برنامه سایز مورد نظر را انتخاب نموده و آن را بسازید. حال دسترسی به اطلاعات بسیار راحت و آسان بوده و در هر زمان و مکان که باشید به راحتی و بدون هیچگونه زحمتی با وارد کردن پسورد خود قادر به باز و بسته کردن گاوصندوق خود خواهید بود. شما می توانید گاو صندوق خود را بر روی سایر حافظه ها مانند فلش دیسک ، CD/DVD و… ذخیره کنید، که همه جا در دسترستان خواهد بود. این برنامه از تمامی حافظه های جانبی پشتیبانی می کند و به صورت مستقیم می تواند بر روی آن ها اطلاعات را ذخیره کند. کار با این نرم افزار بسیار آسان بوده و همانند یک گاوصندوق بسیار امن می توانید بر روی آن حساب کنید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
بازدید : مرتبه
تاريخ : چهار شنبه 4 خرداد 1390برچسب:,
روش‌هاي مختلفي براي حفاظت از فايل‌هاي محرمانه وجود دارد، مانند پنهان‌سازي در مسيرهاي پيچيده، رمزنگاري، قفل اطلاعات در فايل‌هاي مجازي و استفاده از نرم‌افزارهايي که همچون گاوصندوق عمل مي‌کنند. اما افزون بر اين روش‌ها، روش‌هاي ديگري نيز وجود دارند که يکي از آنها پنهان‌سازي يک فايل در فايلي با فرمت ديگر است.

در این روشی جدید شما خواهید توانست هر فایل به هر فرمتی را در هر فایل با هر فرمت دیگه پنهان کنید
براي مثال مي‌توانند فايل‌هاي اجرايي خود را در فايل‌هاي تصويري ذخيره کنند يا اطلاعات خود را در فايل‌هايي از نوع موسيقي پنهان سازند.

 

يکي از تفاوت‌هاي قابل توجه در استفاده از اين روش، شک‌برانگيز نبودن فايل‌هاي قفل شده است، چرا که اين فايل‌ها داراي فرمت خاصي نيستند و همچون ديگر عکس‌ها يا موسيقي‌هاي ذخيره‌شده روي هارد‌ديسک شما ديده مي‌شوند و فقط شما مي‌دانيد که در قلب آنها اطلاعات ديگري نهفته است!

 در این نرم‌افزار و روشی را که قصد معرفی به شمارا دارم نه‌تنها هيچ‌يک ضعفهای برنامه و یا روشهای  پيشين را ندارد، بلکه از اطلاعات شما محافظت مي‌کند و در مواردي که فکرش را نمي‌کنيد نيز محکم‌کاري کرده است

 

                         


 

فکرش را بکن چندین مگا یا گیگابایت عکس و یا فیلم محرمانه خود را در یک فایل چند کیلو بایتی عکس و یا موسیقی پنهان کنی در حالی که اون عکس و یا موسیقی بدون هیچ موسیقی و یا تغغیری قابل نمایش است........ توضیحات کامل در ادامه همین مطالب...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

صفحه قبل 1 صفحه بعد


آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
آمار

دانلود فیلم

سایت ساز رایگان

بهراد آنلاین

کلیپ موبایل

دانلود فیلم

نرم افزار موبایل

قائم پرس